Een kampplaats delen

Verschillende jeugdgroepen zijn nog steeds op zoek naar een kampplek voor 2020 in België. Heeft u een gebouw of bivakplaats ter beschikking ? Vul dan onderstaand formulier in.

Als je nog nooit eerder een kampterrein of een gebouw verhuurde voor jeugdkampen, neem je best contact op met je gemeente voor meer info. Er zijn namelijk een aantal zaken waarmee je rekening moet houden.

Meer info :

Welke rol vervul je?

Welke rol speel je op deze kampplaats?
Important : Si tu proposes de partager l'endroit de camp que tu loues, c'est super ! Mais assure-toi d'avoir l'accord du propriétaire de l'endroit de camp !

Vanwaar ben je?

De informatie over het kamp dat je voorstelt

1. Gebruik het veld "Een adres zoeken" op de kaart om de kampaanbieding weer te geven
  2. Verplaats het om de ligging van je kamp te detailleren
  3. Controleer in de velden rechts van (of onder) de kaart of het adres +/- correct is

Geef ons meer informatie over je kamp

Voorgesteld type kampplaats

Hoe jou contacteren?

Eventuele opmerkingen

Privacy

En envoyant ce formulaire, tu donnes ton accord pour que les données de contact renseignées ci-dessus soient traitées par Les Scouts ASBL, communiquées aux Fédérations des mouvements de jeunesse et à l'ASBL Atouts Camps.

De Ambrassade die dit voor de Nederlandstalige kant verder in orde zal maken.

Indien u uw toestemming geeft, dan zal De Ambrassade uw gegevens doorgeven aan de volgende organisaties met heel specifieke afspraken:

• Centrum voor Jeugdtoerisme (CJT)
    Deze organisatie zal u verder informeren over de mogelijkheden van verhuur, wat zegt de wetgeving, wat zijn tips en tricks, waar kan u zich aanbieden…
    Zij hebben ook een specifiek ondersteuningsaanbod waarover zij u kunnen informeren.
    Dit zal geheel vrijblijvend en vooral informatief zijn. Wij maken met hen de afspraak dat wie niet verder geïnformeerd of ondersteund wenst te worden niet langer in hun gegevensbestanden mag worden opgenomen.
  • Boerenbond
    Deze wil graag een zicht krijgen op de leden (dus enkel wie lid is van) die hun terrein en/of gebouw hebben aangeboden op soszomerkamp. Dit om in kaart te brengen over wie het gaat en vervolgens deze gericht te ondersteunen naar de toekomst.